Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Η μεγάλη κλούβα μου !!! AVIARY 4.20 X 1.50 X 2.10cm !!!

Αλλη μια μεγάλη μου αγάπη είναι και η εκτροφή πτηνών συντροφιάς !! Εκτρέφω Καναρίνια - Καρδερίνες - Παραδείσια !! 

Εχω φτιάξει λοιπόν έναν όμορφο χώρο για αυτά !! Η μεγάλη κλούβα μου έχει διαστάσεις 4.20 μήκος , 1.50 πλάτος, και 2.10 ύψος !!! Ο χώρος είναι έτσι φτιαγμένος ώστε να παρέχει απόλυτη ασφάλεια στους μικρούς μου φίλους από κάθε λογής αρπακτικό. Ο σκελετός είναι από ξύλινα δοκάρια 5χ5 βαμμένα με οικολογικό χρώμα νερού. Εχω τοποθετήσει γαλβανιζέ ανοξείδωτο πλέγμα αρίστης ποιότητας με διάκενο 1.5χ0,5 μέσα και έξω !! Φανταστείτε λοιπόν.... πλέγμα + 5 εκατοστά κενό + πλέγμα !!!! Δεν περνάει τίποτα απολύτως μέσα που να μπορεί να πειράξει τα πουλιά !! Πρόσφατα τοποθέτησα εξωτερικά και σύτα αλουμινίου για να αποφύγω τσιμπήματα από κουνούπια με συνέπεια να νοσήσουν από ξηρή ευλογιά (τακτικό φαινόμενο σε εκτροφές) !! Στο έδαφος υπάρχει στην μισή κλούβα μπετόν, και στην άλλη μισή υπάρχει χώμα, στο οποίο από κάτω σε βάθος 30 εκατοστών έχω προσθέσει πλέγμα για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια από σκάψιμο τρωκτικών !!!!   
read more...

Η κλούβα είναι χωρισμένη στην μέση και έχω τα καναρίνια στην μια μεριά, και της Καρδερίνες εκτροφής (εκτροφής και όχι πιασμένα από την φύση) στην άλλη !! Χειμώνα καιρό προσθέτω και ένα νάιλον για να καλύψω τα πουλιά από τους δυνατούς και κρύους βοριάδες !!! Τα πουλιά δεν έχουν πρόβλημα τόσο στο κρύο, όσο στους δυνατούς ανέμους !!!! Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, ένας πολύ καλός φίλος εκτρέφει καναρίνια στην Γερμανία με βαθμούς στο -10 βαθμούς Κελσίου !!!!! Κατεβάζει απλά ένα νάιλον και όλα καλά !!!!!! ο κρύος βοριάς λοιπόν είναι αυτός που μπορεί να σου σκοτώσει τα πουλιά σε μια βραδιά μέσα !!!!!!! 
Εξωτερικά τώρα... όπως βλέπετε στην φώτο έχω φυτέψει διάφορα βότανα για την καλύτερη υγεία του πουλιού !! Βασιλικός.... Ρίγανη.... Θυμάρι.... Ματζουράνα.... Φασκόμηλο.... και άλλα πολλά σε κάποια άλλα σημεία περιμετρικά του σπιτιού μου !!!

Πολλά είπαμε όμως για το πραγματικά απόρθητο κάστρο... !! Φώτο παρακάτω, καθώς και βίντεο σε HD για να δείτε την κατασκευή βήμα βήμα !!!! 







Προσθήκη σίτας αλουμινίου !!






Περισσότερες φώτο καθώς και σχόλια στην βήμα βήμα κατασκευή μου μπορείτε να δείτε στο παρακάτω forum 

Για να δείτε όλη την αναλυτική εκτροφή μου στο 2013, αλλά και της προετοιμασίες για την εκτροφή 2014 που έρχεται, μπορείτε να επισκεφτείτε το δεύτερο μου blog Εκτροφή Καρδερίνας !!!! !!!  





Πάμε και στα 2 βίντεο σε HD στο Youtube !! Για να δούμε τα βίντεο περιμένουμε 5 sec. και πατάμε το skip add που θα δούμε επάνω δεξιά !!  

Μέρος Α΄  http://adf.ly/YrXuw





Μέρος Β΄  http://adf.ly/Go1l3




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου